Klacht Tele2: Onterecht facturen gekregen en afspraken niet nagekomen.

Naomiblom

Ik heb in september 2015 een abonnement afgesloten bij tele2.
In oktober heb ik grote schulden opgelopen wegens prive situatie. Daaronder viel ook mijn abonnement. In januari 2016 was ik bereid om al mijn openstaande rekeningen in 1 keer te betalen.
Aan de telefoon werd mij verteld dat dit geen probleem was en dat ze mij zouden terug bellen zodat ik de openstaande bedragen kon betalen.
Na 3 dagen was ik nog steeds niet gebelt dus ik belde zelf tele2 op. Ik kreeg te horen dat ik mijn openstaande rekeningen niet kon betalen omdat ze het naar bosincasso hadden gestuurd! Ik heb gewoon netjes gewacht op de rekeningen van bosincasso (wat uiteindelijk bijna 2x zoveel was als wat ik tele2 eigenlijk verschuldigt was) en betaald. 2 dagen na dat ik heb betaald bij bosincasso heb ik tele2 opgebelt om te vragen of ik nou weer aangesloten kon worden. Dat zouden ze binnen 3 dagen doen maar nee. Tot de dag van vandaag nog steeds niet aangesloten. En ik weiger nu om rekeningen te betalen.

Ik wil gelijk van dit contract af! En niks meer te maken hebben met dit bedrijf!

Ook een klacht indienen over Tele2?