Klacht Tele2: Onterecht geïnformeerd

Klachtnummer
# 119592
Gebruiker
Daan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een contractsduur van 24 maanden met mijn Iphone 4.
Iphone 4 nooit goed gewerkt, nooit teruggestuurd voor reparatie want ik kreeg geen vervangend toestel. Paar maanden gelden op kosten van tele 2 nieuwe batterij gekregen twv 40,- dit heeft niet geholpen. als dit niet werkt wat dan ? dan mag je ipv 3 maanden, 4 maanden van te voren afzeggen..( mijn telefoon red het niet tot contractsduur 3 april 2016 ) afgelopen week gebeld..en medewerker heeft het niet in computer gezet..dus ik heb nu als klant pech..en ze geloven mij niet.
Telefoon afkopen tot april kost € 160,-. ipv 4 maanden eerder opzeggen twv € 60,-.
Mijn telefoon houdt het niet lang vol meer, dus ik moet hem nu afkopen. Paar dagen later opnieuw gebeld..dan koop ik hem maar af heb geen keus!!! afrekening komt in juli..vervolgens afrekening gehad van maandelijkse kosten. ik gebeld: er staat niks in systeem over opgezegd...dus weer + 1mnd opzegtermijn... klopt niks van!!
















De oplossing

Er is mij een opzegtermijn van 4 maanden beloofd ipv 3 maanden omdat ik al 2 jaar lang ellende hebt met een nieuwe iphone 4.
Nieuwe medewerker na een paar maanden gesproken..u krijgt helemaal geen 4 maanden opzegtermijn..niks staat in systeem...maar uw collega zei :......
ja maar als mijn collega het niet in systeem zet....dan heb ik dus pech als klant! belachelijk!

Toen heb ik opgezegd met afkoopsom van €160,- vervolgens zou ik in juli afrekening krijgen...( niet het geval )
Ik heb opnieuw gebeld en toen zei de medewerker..in midden juli staan betalingen al klaar dus dan wordt die naar augustus verschoven en er staat niets over opzeggen..u heeft alleen gebeld voor info ! dat is niet waar!!!

Oplossing: een afrekening van € 100,- in totaal en alsnog die € 60,- vergoeden ook na 3 telefoontjes plegen waarbij 3 collega's wat anders zeggen en niets klopt..
Ik word heel slecht behandeld, maar ik ben wel de klant...1 collega zegt dit en de ander dit en die andere dit...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen