Klacht Tele2: Onterecht hoge telefoonrekening

Klachtnummer
# 76316
Gebruiker
Betty Paul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In onze huishouding zijn 5 mobiele telefoons en een vaste aansluiting. Op 1 van de mobiele en op de vaste aansluiting wordt misbruik gemaakt d.m.v. servicenummers. Met als gevolg een hoge telefoonrekening. Het nummer 0906 7290053 en het nummer 0906 0400004 zou regelmatig gebeld worden volgens de overzichten. Dit wordt absoluut niet gedaan. Volgens Tele 2 zijn het allemaal geregistreerde gesprekken en dus gevoerd. Het is volgens hun onmogelijk dat er sprake van fraude is. Research op Google wijst uit dat er wel degelijk wordt gefraudeerd met deze nummers. Het gevolg is dat mijn zoon met een rekening van meer dan 200 euro zit die hij eigenlijk niet kan betalen. Heb inmiddels de servicenummers geblokkeerd, wat bij Tele2 10 dagen duurt waardoor de schade dus nog groter wordt. 1 abonnement loopt bij Hi, daar kon het wel per direct geblokkeerd worden. Heb bij Tele 2 ook een klachtenformulier ingevuld.

De oplossing

Ik zou graag zien dat Tele2 onderzoek doet naar deze vorm van oplichting, zodat ik uiteindelijk mijn geld terug kan krijgen. Ze gaan er nu klakkeloos vanuit dat er gewoon wel gebeld is. Ondanks de vreemde tijdstippen en verloop van de gesprekken. (4-5 gesprekken binnen een uur, elk zo'n 15-17 seconden) En ik zou graag willen dat onze telefoons per direct geblokkeerd kunnen worden voor deze nummers.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen