Klacht Tele2: Onterecht in rekening gebrachte SMS kosten bij Tele 2 ter waarde van ca € 120

Klachtnummer
# 151881
Gebruiker
Aat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In december 2015 deed ik mee met een prijsvraag van Jumbo met mobiele telefoon. Na afronding van de vragenlijst heb ik de actie onmiddellijk stopgezet door te sms'en "stop" naar 4545.
Jumbo heeft me geschreven dat het oplichterij is
Op 28 dec. kreeg ik een mail van Interact2 media Customer support dat er te veel in rekening was gebracht. Ik begreep in het geheel niet waar het over ging en heb ze dus gebeld. De klantenservice vertelde dat er bij hun iets fout was gegaan en dat het SMS berichten waren van MOBS&FUN. Ik heb gezegd nooit ook maar 1 SMS bericht van hen ontvangen te hebben. Ik moet maar afwachten. Op 21 januari nieuwe mail. Met de provider was geregeld dat het te veel in rekening gebrachte verrekend zou worden.
Desgevraagd zei Tele2 van niks te weten. Inmiddels is wel € 131 van mijn rekening afgeschreven.
Vrijdag jl. weer contact met Interact2Media gehad. Ik heb het idee dat ze me aan het lijntje houden en heb geen vertrouwen meer in hun beloftes.

De oplossing

Ik heb in het geheel geen SMS berichten van hen gehad. Volgens Tele2 zijn er meer dan 70 berichten van € 1,50 in rekening gebracht excl. BTW.
Ik wil graag dat Interact2 Media zich aan hun toezegging houdt.
Mogelijk kunt u me helpen Interact2Media

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen