Klacht Tele2: ONTERECHT IN REKENING GEBRACHTE SMS KOSTEN

Klachtnummer
# 157593
Gebruiker
hoezo?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

NADAT IK VANAF 29 DECEMBER BEZIG BEN MET HET OPLOSSEN VAN EEN KLACHT OVER SMS KOSTEN DIE ONTERECHT IN REKENING ZIJN GEBRACHT, BEN IK NU AFGESLOTEN, TERWIJL IK WEL MIJN ABONNEMENTSKOSTEN HEB BETAALD.
BELACHELIJK. IK GA RECHTSBIJSTAND INSCHAKELEN OMDAT ZE GEEN KANT UIT WILLEN EN ALLES OP "DAT KAN NIET ANDERS, DAT GAAT AUTOMATISCH"SCHUIVEN.
MENSEN LAAT JULLIE NIET BANG MAKEN DOOR ZGN. KOSTEN DIE KUNNEN WORDEN OPGELEGD DOOR INCASSOBURO'S. TELE 2 ZELF IS FOUT BEZIG EN HET WORDT TIJD DAT ZE OPHOUDEN MET MENSEN TE INTIMIDEREN.
VOORAL NIET BETALEN ALS U VERMOED DAT U OPGELICHT BENT!

De oplossing

Ik ben bereid nog door te gaan met tele 2 als ze me opnieuw aansluiten en de opgelegde onterechte kosten niet meer factureren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen