Klacht Tele2: Onterecht rekening

Klachtnummer
# 120102
Gebruiker
Kturkmen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aanleiding van de klacht is spookrekening TELE2 mobiel.
Allereerst wil ik de manier ik word behandeld door Tele 2 benoemen. Dit vind ik alles behalve service. Zou terug gebeld worden en dit word niet gedaan. Jammer dat dit gebeurt binnen een bedrijf als Tele 2. Ik heb 3 keer telefonisch contact gehad met de klantenservice ik wordt van de kastje naar de muurtje gestuurd, er komt geen oplossing voor de door jullie gemaakte fouten. Hier ben ik absoluut niet van gediend. Het moet niet zo zijn dat ik de fout die jullie maken moet oplossen. Jullie moeten mij dat geld terug geven of correctie op deze factuur en niet op de volgende factuur. Ik stel jullie in de mogelijkheid om deze fout binnen 1 week te corrigeren. Mocht dit niet gebeuren dan ben ik genoodzaakt tros radar, klachtencompas en das rechtsbijstand in te schakelen. Ik ga geen vergoedingsformulier invullen. Dat zou ik moeten doen als ik de fout heb gemaakt. Maar die hebben jullie gemaakt en niet ik.

De oplossing

Ik wil niet meer met TELE2 in zee gaan, wil mijn contract ontbinden. Wacht op een bijpassende oplossing binnen een week.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen