Klacht Tele2: Onterechte dreiging afsluiting van internet

Klachtnummer
# 289338
Gebruiker
Jojola
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dreiging afsluiting van internet aansluiting omdat er volgens hun een achterstand is. Volgens zeggen is er bij hun storing geweest in december en zou er een bedrag terug gestort zijn. Er is alleen niks teruggestort. Dit slaat nergens op moet ik zeggen betalingen gaan correct via incasso ook maand december en nu dit.Als je erover opbelt krijg je steeds geen duidelijk hoe en wat. Straks zit ik met onterecht incasso kosten waar verhaal ik dat.

De oplossing

Duidelijkheid hoe het nou zit en niet van wij hadden storing en in december is er geld terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen