Klacht Tele2: Onterechte incasso van Tele2

tezist@hotmail.com

In September 2014 ben overgestapt naar Tele2 all in tot 30 mb, op de eerste dag behaalde ik niet een 5 mb snelheid dus weer geprobeerd terug over te stappen naar Telfort. kreeg bericht dat ik €699 moest betalen om de contract af te kopen, dus dit heb ik niet gedaan gewoon bij Tele2 deal gesloten voor 50 mb en netjes alles afgesproekn Email ontvangen met de nieuwe deal. maar sindsdien is er iets bij Tele2 fout gegaan en ik krijg steeds berichtjes om de €699 te betalen. Ik heb Tele2 gebeld alles uitgelegd en het zou geregeld worden in 3 weken het was oktober 2014 en ik zou een brief ontvangen. maar wordt wel netje abonnement kosten automatisch geïncasseerd.

Vandaag krijg ik tot mijn verbasing telefoon van Bosch incasso en wordt er mijn naam genoemd en een automatische bandje leest dat ik de rekening achterstand moet betalen. ik heb opgehangen direct.
De onterechte incasso bij Bosch incasso terugtrekken en Tele2 moet beter gekwalificeerde mensen in dienst moeten nemen of de communicatie in zijn afdeling beter maken zodat dit niet meer voorkomt.

Ook een klacht indienen over Tele2?