Klacht Tele2: Onterechte internetkosten

# 119469
Philip

Voor m'n zoontje een abonnement van € 8 per maand afgesloten om te kunnen bellen. Geen databundel genomen omdat hij eigenlijk altijd onder wifi is. Krijgen we eerst een maandrekening van ruim € 80 en vervolgens ruim € 110. Toe n we dat ontdekten bij de laatste de automatische incasso teruggedraaid en om opheldering gevraagd. Blijkt dat hij per ongeluk wel mobiel data had aanstaan. Bij abonnementen zonder data bundel dient er echter na € 15 dataverbuik eerst een waarschuwings sms gestuurd te worden en toestemming te worden gevraagd voordat er meer kosten in rekening mag worden gebracht. Geen probleem, volgens de telefoniste: even een vergoedingsformulier in vullen en alles komt goed. De vergoeding was € 45, volstrekt onvoldoende dus. Bezwaar hiertegen is nu nog niet in behandeling, want ik had een verkeerd formulier gebuikt op hun site. Als je een email van hun krijgt, mag je daar ook niet op reageren. Bovendien kan mijn zoontje al een maand niet bellen.

Creditering van 85+113= € 198 - € 16 abonnementskosten = €182 creditering + vergoeding voor periode niet kunnen bellen + vergoeding voorale het werk dat ik tengevolge van hun fout heb moeten doen.

Ook een klacht indienen over Tele2?