Klacht Tele2: onterechte kosten sms diensten, na opvraag service ook geen bewijs gekregen

cher ver

Jullie hebben zogenaamd onderzoek gedaan of hij zelf ok heeft gestuurd per sms naar sms providers terwijl hij al vanaf het begin in november weet dat hij nooit ok of iets mag en moet sturen. Ik zie ook dat hij dat nooit gedaan heeft. Ook heb ik 20 december jullie alsnog verzocht al deze diensten te blokkeren en hoe ik dit zelf kan dan voor mijn zoon. Nu blijkt dat jullie dat niet gedaan hebben op 20 dec. Nu heeft hij 2 noto,s van over de 100 euro. Die hij met zijn wajong never nooit kan betalen. Ook is het zeer onrechtvaardig want hij heeft nooit ok verstuurd!.Nu hebben jullie hem een email gestuurd op 31 maart waarin jullie zeggen bewijs te hebben meegestuurd in de bijlage. Er is was geen bijlage of bewijs toegevoegd. Ik wil naar de rechter! Voor hem dit is zo oneerlijk! jullie hebben op 20 december toegezegd en bevestigd te blokkeren. plus heeft hij nooit ok verstuurd. jullie sturen daar ook niet via email een bewijs voor. Hij moet rond komen van 200 euro per maand dan kan je geen nota van 111 euro betalen terwijl je amper belt. Ik vind dit heel erg schandalig. Dat bedrijven hem zo willen benadelen. Hij heeft nooit OK verstuurd. het gaat om het nummer 0640590364. ik hoor graag wat ik nog voor hem kan doen om dit te stoppen hij is nu naar een incasso bureau gestuurd. Ik ga hem het advies geven deze vordering te betwisten. Misschien zelfs aangifte te doen van oplichting door dit soort sms oplichting. want ook bedrijven kunnen mensen ten onrechte benadelen. De overige kosten van 16 euro per maand zal hij gewoon blijven voldoen. Ik zal indien hij blijvend wordt afgesloten een prepaid kaart voor hem aanschaffen. Als mijn bezwaar wordt afgewezen zal ik naar de geschillen commissie stappen. Deze kosten moeten gewoon worden kwijtgescholden. Dit is oplichtin kwijtschelding, desnoods coulance regeling. 1 omdat hij vrijwel nooit gebruikt maakt van zijn onbeperkt bellen. 2 Hij amper gebruik maakt van sms (zie belgedrag) 3 jullie echt hebben verzuimt alles te blokkeren. Ik heb op 20 december echt een heel lang gesprek gevoerd en uitleg gegeven. Ik heb ook nog expliciet gevraagd of we nu alles hebben gedaan om kosten te voorkomen. Ik heb op 20 december met klem opdracht gegeven om alle soorten betaalde sms diensten te blokkeren. Jullie hebben dat is door meerdere medewerkers bevestigd dit ook genoteerd in het systeem.

Ook een klacht indienen over Tele2?