Klacht Tele2: onterechte wijziging contractdatum

Klachtnummer
# 268641
Gebruiker
L. Dubach
Datum
0 reacties

Details

De klacht

begin juni contact gehad met klantenservice over upgrade mobiel abonnement. ik was niet tevreden over afhandeling en op 5 juni klacht verstuurd. er zou binnen 30 dagen contact met mij worden opgenomen maar dat is niet gebeurd. 11 juli weer een klacht verstuurd, daarna wederom contact met klantenservice maar niet naar tevredenheid afgehandeld. naar aanleiding hiervan wilde ik mijn abonnement op internet,tv en bellen opzeggen. op de site een terugbelverzoek achtergelaten, maar werd helaas niet teruggebeld. heb zelf de klantenservice gebeld met het verzoek om dit abonnement te beëindigen, dat was echter niet mogelijk omdat mijn contract nog zou lopen tot half november. mijn contract was echter augustus 2013 ingegaan en ik heb in die tussentijd geen nieuw contract afgesloten. na uitzoeken bleek dat ik 21 november 2016 een mail heb ontvangen over een nieuw abonnement waarvan de factuurperiode niet gelijk liep met mijn oude abonnement. omdat ik niets besteld had en het factuurbedrag en de diensten die ik afnam gewoon hetzelfde bleven heb ik niet gereageerd op deze mail. nu blijkt echter dat hierdoor een nieuwe ingangsdatum op mijn contract staat waardoor ik mijn abonnement nog niet kan beëindigen. ik moet hierdoor de nieuwe provider weer afzeggen.

De oplossing

ik verwacht dat tele2 ervoor zorgt dat mijn contract zo snel mogelijk beëindigd wordt en verwacht ook wel een excuus voor de laksheid met het terugbellen van hun klantservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen