Klacht Tele2: Onterrechte sms diensten

Klachtnummer
# 154394
Gebruiker
Gabrielle
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ben verleid door de zogenaamde jumboactie die later bleek mij sms ongevraagd ging sturen, na ongeveer 10 sms kreeg ik argwaan en heb dit geblokkeerd. Eind januari kreeg ik de afrekening van Tele2 en bleek dat er volgens Tele2 150 sms waren verstuurd.
Heb gelijk gebeld met de klantenservice die herkende dit soort sms bedrijven en gaf ook aan dat ze sms sturen die je niet ziet in de telefoon maar wel op je rekening.
Heb op aanraden van de klantenservice een klacht ingediend waarin Tele2 dit afwijst omdat de sms dienst een specificatie heeft getuurd en dat vind Tele2 voldoende, vervolgens weer een klacht en kreeg ik als antwoord dat deze dienst voldoet aan de voorwaarden van payinfo.nl, maw wij vergoeden niets.
Dit vind ik onterrecht ondat er zichtbaar maar ongeveer 10 sms zijn verstuurd en er 150 in rekening zijn gebracht.

Gewenste oplossing

Ik wil graag compensatie omdat er 140 onterechtte sms in rekening zijn gebracht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen