Klacht Tele2: Ontevreden over dienst verlening / mijn abonnement annuleren

Klachtnummer
# 108639
Gebruiker
Sab
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De reden van mijn ontevredenheid is gelegen in het navolgende:
Op 20 januari jl. zou ik volgens jullie informatie werkend internet moeten hebben.
een aantal vergeefse pogingen en diverse telefoontjes met jullie serviceafdeling op 26‐01‐2015 nog
steeds geen internet.

Op vrijdag 23‐01‐15 heb wederom contact gehad met jullie serviceafdeling en tijdens dit gesprek is
mij beloofd dat er op zaterdag 24‐01‐2015 een monteur langs zou komen om internet aan te sluiten
en werkend te maken. Verder is mij toegezegd dat iedere dag dat ik er geen gebruik van kon maken,
niet in rekening zou worden gebracht.
Tot mij grote verbazing heb ik de eerste factuur al ontvangen met daarop WEL het gehele bedrag
van abonnementskosten en dat zonder dat het internet werkt!
Met andere woorden : Tele2 houdt zich weer niet aan haar woord!!!!
Ik accepteer niet langer dat u uw verplichtingen niet nakomt.


De oplossing

Graag wil ik van het contract/dienst af, waarvan ik geen gebruik heb gemaakt.
Ik wil heel graag bevestiging van mij opzeggingbrief, want het is toch compleet van zotte dat ik aan 1 jaar abonnement vast zit terwijl ik geen internet heb en ook nooit gebruik van kon maken omdat de Tele2 niet in staat is om dat te kunnen leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen