Klacht Tele2: ontevredenheid over afhandeling onjuiste factuur

Klachtnummer
# 278259
Gebruiker
M.E. Brouwer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mij is onlangs een aanbieding bevestigd, waarbij ik de eerste 6 maanden 24,- per maand zal gaan betalen , terwijl er nu 32 ,- wordt aangekondigd te worden afgeschreven. Hierover telefonisch contact opgenomen met Tele2 die mij verzoekt de klacht elders in de organisatie te melden, uit ervaring weet ik dat dit doorverwijzen tot lange wachttijden en opnieuw doorverwijzen lijdt.

De oplossing

...Graag zie ik een emailadres, waarin ik Tele2 de aanbieding kan doormailen , of een andere convenierende oplossing , tegemoet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen