Klacht Tele2: Ontkoppeling abonnementen

Klachtnummer
# 160292
Gebruiker
Aadkuin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toen onze zoon het huis uit ging wilden wij het abonnement voor zijn telefoon op zijn naam zetten. Meerdere keren de klantenservice gebeld, vaak lang in de wacht staan en soms zelfs daarna helemaal geen verbinding meer. Hetzelfde probleem hadden we ook al met onze dochter gehad, dus hebben we de klantenservice er gelijk op gewezen dat het blijkbaar erg ingewikkeld was. Ieder keer beloofd dat het geregeld zou worden, maar er werd toch ook het abonnement van zijn moeder van zijn rekening afgeschreven. Iedere keer weer een vriendelijke medewerker dat het allemaal snapte en het zou regelen. Vele telefoontjes verder en nu willen ze en hem en zijn moeder 30 euro in rekening brengen omdat het nu weer gescheiden moet worden. Voor een fout van Tele2 moeten wij ook nog eens voor de kosten opdraaien. Schandelijk!

De oplossing

Dat Tele2 de fout gewoon erkent, zeker geen kosten in rekening brengt en ons een schadevergoeding geeft voor alle frustrerende telefoontjes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?