Klacht Tele2: onverklaarbaar telefonisch overlast wordt niet opgelost

Klachtnummer
# 358826
Gebruiker
Pietjepuk34
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben al jaren een internet + vast bellen abo van Tele2.

Sinds 2 weken worden we continue gebeld door mensen in NL die aangeven dat ze ons nummer op hun display hebben staan en vragen of we hebben gebeld. We hebben niet gebeld.
In 2 uur tijd 15 oproepen van diverse nummers in NL. Dit gaat nu de hele dagen zo door.
We hebben de stekker er uit even tijdelijk uitgetrokken en later op de dag Tele2 gebeld en het probleem uitgelegd. Advies was om een overlast formulier in te vullen of een ander nummer te nemen. Dat laatste is niet echt een gewenste oplossing.
Overlast formulier ingevuld, maar ook na een week verder geen reactie.
Weer contact opgenomen met Tele2 om na te gaan wat de status van ons probleem is en te horen of er al wat met het overlast formulier is gedaan, geen heldere uitleg en gevraagd dat we dan toch maar willen opzeggen.
Doorverbonden naar een andere medewerker en die gaf aan dat het wel eens aan het modem kon liggen. Tele2 zou een nieuw modem sturen. Nu weer meer dan een week verder en niets ontvangen.
Daarom nu maar eens via klachtenkompas e.e.a. uitleggen

De oplossing

Probleem oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen