Klacht Tele2: onwijs slechte afhandeling beindiging mobiel abonnenement

m

ge-emigreerd naar buitenland, 2-jarig contract opgezegd. krijg een factuur in december om de rest van abo te betalen. Bel klantenservice op en erkend dat het onterecht is. adviseerd mij om het bedrag van mijn bank te storneren., en vervolgens word correcte bedrag verrekend. Vervolgens krijg ik maand later incassobureau op mijn dak dat ik moet betalen. bewijs van uitschrijving en alle info nodig gestuurd om het op te lossen. 2 weken later krijg ik reactie(vandaag 20-03-2015) dat het correcte bedrag is verrekend en het restbedrag binnen 5 dagen moet betalen - MET RENTE!
belachelijk! het gaat om een klein bedrag, maar gaat om principe. het heeft mij zoveel moeite tijd en energie gekost om dit op te lossen, incassobureau behandeld me als wanbetaler. en nu moet IKrente betalen omdat jullie zo langzaam zijn en een fout hebben gemaakt

BELACHELIJK

ik zal jullie nooit van mijn leven aanraden!

ik wil het gewoon delen hoe onwijs slechte service jullie hebben

Ook een klacht indienen over Tele2?