Klacht Tele2: onwijs slechte afhandeling beindiging mobiel abonnenement

Klachtnummer
# 102285
Gebruiker
m
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ge-emigreerd naar buitenland, 2-jarig contract opgezegd. krijg een factuur in december om de rest van abo te betalen. Bel klantenservice op en erkend dat het onterecht is. adviseerd mij om het bedrag van mijn bank te storneren., en vervolgens word correcte bedrag verrekend. Vervolgens krijg ik maand later incassobureau op mijn dak dat ik moet betalen. bewijs van uitschrijving en alle info nodig gestuurd om het op te lossen. 2 weken later krijg ik reactie(vandaag 20-03-2015) dat het correcte bedrag is verrekend en het restbedrag binnen 5 dagen moet betalen - MET RENTE!
belachelijk! het gaat om een klein bedrag, maar gaat om principe. het heeft mij zoveel moeite tijd en energie gekost om dit op te lossen, incassobureau behandeld me als wanbetaler. en nu moet IKrente betalen omdat jullie zo langzaam zijn en een fout hebben gemaakt

BELACHELIJK

ik zal jullie nooit van mijn leven aanraden!

De oplossing

ik wil het gewoon delen hoe onwijs slechte service jullie hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen