Klacht Tele2: opeens een rekening van 208,15 op een mobiel abonnement van 9,00 per maand

dafy

Ik heb een jaar abbonement van Tele 2.
Nou zijn mijn abbo kosten 9 euro per maand en gebruik ik mijn mobiel alleen voor als ik even onderweg ben en bv mails even nakijken .
Geen filmpjes en geen muziek kijk ik daarop nooit gedaan ook.
Nu ben ik wel vaak over mijn 9 euro heb maar 60 euro is het max per maand wat ik aan Tele 2 ooit hebt betaald. . Opeens krijg ik een rekening van 208,15 ik zou een dag voor 687.019 mb hebben verbruikt.? Dit is niet mogelijk ik werk dag per week en dat is precies deze dag geweest dat ik niet iphone ben geweest met internet. Ik heb thuis een computer en een IPad dus waarom zou ik na mijn werk 17 uur nog de hele avond en nacht op een betaalde internet telefoon zitten terwijl ik gratis kan . Hier heb ik over opgebeld en de medewerker vond het ook wel raar en erg veel hij maakte toen een aanbod om maar 50 euro voor deze dag te betalen maar je begrijpt het al dit doe ik niet . Ze hebben een fout gemaakt en ik heb mijn automatische incasso ingetrokken.

Deze dag waar ik zogenaamd voor zoveel mb,s hebt verbruikt laten vervallen of met een goede oplossing komen met een abonnement van 9 euro en waar ik maandelijks al meer betaalde maar nooit meer dan 60 euro hoe is dit mogelijk.

Ook een klacht indienen over Tele2?