Klacht Tele2: OPGAVE digitale update bel- & SMS-tegoed via site MISLEIDEND

Klachtnummer
# 37302
Gebruiker
RAF
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1) Bel- en SMS-tegoed via site niet goed bijgehouden. Dagenlang wordt zelfde percentage weergegeven, zodat je niet weet of je over de limiet heenzit. Updates moeten bijvoorbeeld per kwartier worden bijgewerkt.
2) Vervaldag klopt niet: bij mij 9 okt, terwijl ik de 15e pas de nieuwe bundel krijg.
De 9e is dus te vroeg, zodat je denkt een nieuw tegoed te hebben. Percentage loopt echter wel nog door. Verwarrend en misleidend.
3) Updates dienen niet in percentages, maar in belminuten op te geven.
4) Communiceren via de chat uiterst onbevredigend: begrijpen je slecht. Zeggen dat de app slecht werkt. Heb ik wat aan.

De oplossing

Zie omschrijving klacht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen