Klacht Tele2: opgelicht door 7090

Klachtnummer
# 142450
Gebruiker
Cootje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Helaas moet ik 39.00 eur betalen omdat ik sms ontvang van 7090.
Hiervoor heb ik mij nooit voor aangemeld, en ben waarschijnlijk slachtoffer van een prijsvraag van Ikea.
Ik heb de dienst stop gezet en hoop hiervan in de toekomst voorgoed vanaf te zijn.

De oplossing

Graag zou ik mijn geld terug zien en nooit meer wat van dit bedrijf te horen. Dit vind ik oplichting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen