Klacht Tele2: Opgelicht hoge rekening kosten buitelandse bellen

RReanaldy

Ik ben op 18-2-2016 een raar beller vanuit buitenland gekregen als gemiste oproep en uitgaande oproep,ik zag mijn telefoon toen ik wakker werd om uur of 10 dat aanstaat en bezig is met uitgaande oproep,ik zet het meteen uit en kijk ik dat ik ook gemiste oproep van de raar beller met nummer +355675323845, ik heb de telefoon niet eens geraakt de hele nacht, en vervolgens die dag heb ik meteen naar tele 2 klantenservice gebeld om te vertellen wat er aan de hand was, en de medewerkers toen zei dat ik hoef geen zorgen te maken over want dat staat niet op systeem. en nu opeens krijg ik hoge extra rekening moeten betallen van € 185, ik heb ondertussen actie genomen om vergoeding te aanvragen, en mijn aanvraag is afgewezen, ik vind dit heel erg schandalige crimineel actie,die ook klant benadelen en dat jullie niets kan aan te doen, terwijl ik alle inisiatief nemen om alles te vermelden, ik ben hier heel teleurgesteld,ik wil graag mijn geld terug!!!

Ik wil mijn Geld terug!!

Ook een klacht indienen over Tele2?