Klacht Tele2: Oplossen die handel!

Nova

"Geen Klant meer van Tele2" maar wel willen incasseren en vervolgens een dreigbrief sturen, wat onacceptabel is en blijft!

Opzegging/bevestigings brief van Tele2

Beste mevrouw van de Vorstenbosch,
We hebben je overstapverzoek naar NLEX B.V. ontvangen, jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beëindigen je abonnement in principe op 8 januari 2019. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incassokosten.
Om je overstap zo soepel mogelijk te laten verlopen hebben we met je nieuwe provider afgesproken dat wij je contract pas opzeggen wanneer je nieuwe provider zijn diensten heeft opgeleverd, zo betaal je nooit tegelijkertijd voor twee abonnementen. We nemen binnen drie dagen nog even contact met je op om je overstap te bespreken.
Stuur je je apparatuur terug?
Je hebt nog een modem voor internet en/of een Interactieve TV-ontvanger van ons. Daarvoor ontvang je rond de einddatum van je abonnement een retourdoos met instructies. Daarin kan je de apparatuur binnen 14 dagen terugsturen.
Heb je je bedacht?
Bel ons dan binnen 7 dagen op 020-754 4444. Wij zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich. Of kunnen we je iets anders aanbieden dat beter bij je past? Bel dan ook even, wie weet komen we er samen uit.

Zichzelf helpen en de ellende oplossen die zij veroorzaken voor de klant!

Ook een klacht indienen over Tele2?