Klacht Tele2: Oplossen die handel!

Klachtnummer
# 348463
Gebruiker
Nova
Datum
0 reacties

Details

Klacht

"Geen Klant meer van Tele2" maar wel willen incasseren en vervolgens een dreigbrief sturen, wat onacceptabel is en blijft!

Opzegging/bevestigings brief van Tele2


Beste mevrouw van de Vorstenbosch,
We hebben je overstapverzoek naar NLEX B.V. ontvangen, jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beëindigen je abonnement in principe op 8 januari 2019. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incassokosten.
Om je overstap zo soepel mogelijk te laten verlopen hebben we met je nieuwe provider afgesproken dat wij je contract pas opzeggen wanneer je nieuwe provider zijn diensten heeft opgeleverd, zo betaal je nooit tegelijkertijd voor twee abonnementen. We nemen binnen drie dagen nog even contact met je op om je overstap te bespreken.
Stuur je je apparatuur terug?
Je hebt nog een modem voor internet en/of een Interactieve TV-ontvanger van ons. Daarvoor ontvang je rond de einddatum van je abonnement een retourdoos met instructies. Daarin kan je de apparatuur binnen 14 dagen terugsturen.
Heb je je bedacht?
Bel ons dan binnen 7 dagen op 020-754 4444. Wij zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich. Of kunnen we je iets anders aanbieden dat beter bij je past? Bel dan ook even, wie weet komen we er samen uit.

Gewenste oplossing

Zichzelf helpen en de ellende oplossen die zij veroorzaken voor de klant!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen