Klacht Tele2: Oplossing is ver te zoeken

Romeo

Overstap naar tele 2 is niet naar wens verlopen. Pakket kwam te laat binnen. Gelijk na ontvangst pakket kregen we bericht dat het pakket geïnstalleerd kon worden. Dat was op 19 juli 2016. De installatie datum zou 21 juli 2016 zijn.
Verschillende malen gebeld met tele2 omdat er geen dsl verbinding kwam. Ten einde raad een monteur gebeld. De monteur kwam op 21 juli 2016. Was binnen 15 minuten gefixt. We kregen het vermoeden dat er iets meer aan de hand is. Namelijk de overstap op 21 juli 2016. Dat het signaal pas op 21 juli 2016 werkte.
De volgende dag, 22 juli 2016 kon mijn vader niet meer gebeld worden om zijn nieuwe telefoonnummer. Nummer was buiten gebruik. Weer gebeld op 22 juli 2016. Tele2 kon het niet oplossen.
Onze klacht is dat tele2 zijn afspraken niet nakomt, geen goede service, en ons met een kluitje in het riet stuurt. Het heeft al met al een hoop frustratie opgeleverd voor zowel mijn bejaarde ouders als ikzelf (zoon). Binnen onze familie is een zieke!

Mijn ouders moeten gebeld kunnen worden op bovenstaand telefoonnummer! De kosten van de monteur van € 70,00 willen we vergoed krijgen. Een excuus zou gepast zijn.

Ook een klacht indienen over Tele2?