Klacht Tele2: Oplossing toestel

Gebruiker1574352143

Ik ben al jaren klant bij Tele2. Sinds kort geeft mijn toestel problemen. Ik ben naar Apple Store geweest en die hebben mij doorverwezen naar Tele2 want het toestel viel niet meer onder garantie bij Apple. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Tele2 en toen werd mijn verteld dat mijn toestel wel onder garantie viel. IK heb toen het toestel opgestuurd voor reparatie. Daarna kreeg ik een rekening van bijna 700 euro. Hier schrok ik behoorlijk. Ik heb toen gelijk contact opgenomen met de Klantenservice van Tele2 , hier werd mij verteld dat mijn toestel niet onder garantie viel want ik heb toestel heb ik op 7 november 2017 in ontvangst genomen en mijn abonnement is 21 december 2017 ingegaan. Dus mijn garantie is ook op 7 november ingegaan en niet op 21 december. De medewerker kon mijn niet vertellen waar ik de voorwaarden terug kon vinden. Hij vertelde mij dat het zo is en niet anders. Ik moest maar de algemene voorwaarden van Apple gaan raadplegen. Dit is toch absurd. Ik zit wel zonder telefoon. En wat nu???

Ik wil dat mijn toestel wordt gemaakt of ik wil een vervangende toestel. En wel erkennen dat mijn toestel onder garantie valt.

Ook een klacht indienen over Tele2?