Klacht Tele2: Opwaarderen mobiel

Klachtnummer
# 6451
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn mobiel zondag op gewaardeerd en nu heb ik daar bij te horen gekregen dat het nog maar tot december geldig is.Daarvoor was het een jaar geldig en zonder mij op de hoogte te brengen veranderen ze dat zo maar.Anders had ik een lager bedrag op gewaardeerd wand ik gebruik hem alleen maar voor nood gevallen.

De oplossing

Ik wil dat ze er 10 euro van maken dat gebruik ik normaal in een half jaar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen