Klacht Tele2: Opzeggen abonnement door Tele2

Klachtnummer
# 81485
Gebruiker
Cor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds een aantal maanden problemen met de ontvangst van HD tv van Tele2.
De zenders zijn af en toe niet te ontvangen en er vinden storingen in de ontvangst en opnames plaats.
Ik heb via tele2 al jaren een internet/bellen/tv pakket.
Op 6 september heb ik mijn klacht gemeld en zou binnen 13 werkdagen opgelost zijn.
Niet dus.
Inmiddels zijn de decoder en modem vervangen maar blijft het probleem bestaan.
Op mijn vraag of er meer mensen in mijn buurt Tele2 gebruiken en dezelfde problemen hebben kreeg ik geen antwoord.
Een uitleg wat het technische probleem is kreeg ik verder niet.
De conclusie van Tele2 is dat ik dan maar een andere provider moet nemen.....
Een makkelijke oplossing maar een hoop gedoe voor mij.
Vooral als ik mijn zakelijke email adres wil behouden.
Op mijn aandringen wil Tele2 nog wel even verder kijken wat ze kunnen doen.
Ik vraag mij af of er een fout in de aanvoerlijn naar mijn huis zit.
Ik wil weten wat mijn rechten zijn in deze.

De oplossing

Ik wil dat de storing in mijn TV ontvangst wordt opgelost.
Of een begrijpelijke en afdoende uitleg wat het technische probleem is.
Ik wil geld terug over de maanden met storing
Ik wil weten of anderen in mijn omgeving ook deze storing hebben en zo niet, waarom ik wel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen