Klacht Tele2: Opzeggen zeer lastig

Klachtnummer
# 8785
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks een aangetekende opzegging weigerd Tele2 deze te verwerken.

Aangetekende brief 15-06-2012 (18-06-2012 verstuurd)
Tele2 beweerd gebeld te hebben op 19-06 ?????
Telefonisch contact 30-07 (na vakantie) waarin geweigerd wordt in te gaan op mijn brief.
Na mededeling NIET akkoord te gaan met opzegging per 30-08-2012 (!!??) wordt medegedeeld dat ik maar terug met bellen als ik wel akkoord ben en de telfoonverbinding verbroken.
Op 30-07-2012 nog mail met verhaal naar danielle@tele2.com verstuurd om het verhaal uit te leggen en een fatsoenlijke reactie te krijgen.

De oplossing

Correctie op facturen, opzegging per uiterlijk 18-07 en coulanceregeling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen