Klacht Tele2: Opzegging abonnement dat niet bestaat

klachtenkompas

Meer dan 10 jaar klant bij Tele 2. In augustus bericht dat voetbalpakket duurder werd. Bij navraag niet van toepassing voor mij. Konden wel een nieuw abonnement bieden wat hetzelfde als het bestaande, aanbieding.
Bij ontvangst brief niet juist. Telefonisch aangegeven dat ik het abonnement niet wilde. Tele 2 bedenktijd, via de bandopname nagaan of ik gelijk had. Uiteindelijk een telefonische reactie op 14 december 2013 bandopname verdwenen . Nieuw voorstel, via brief bevestigd . Was niet conform afspraak dus conform brief Tele 2 telefonisch opgezegd bij klantenservice.
Was niet mogelijk omdat ik geen opzegtermijn zou hebben. Hoezo?
Schriftelijk opzegging was noodzakelijk. Op mijn schriftelijke opzegging volgde een mail met dreiging van opzegvergoeding van € 720.
Opnieuw contact opgenomen met klantenservice maar deze bleven halsstarrig zonder motivatie.
M.i. moet Tele 2 aan mijn verzoek voldoen: beëindiging per 20-1-2014 opzegtermijn 1 maand. Graag uw visie

Beëindiging van contract conform verzoek per 20-1-2014 zonder opzegvergoeding.
Ik denk dat ik volledig in mijn recht sta gezien de brief van Tele 2 van 16 december 2013 aan mij gericht. Officiële info: binnen 7 werkdagen annuleren via klantenservice.

Ook een klacht indienen over Tele2?