Klacht Tele2: opzegging abonnement Tele2

Tele2

10 januari opgezegd omdat tele2 geen glasvezel bij ons kan leveren. De medewerker van tele2 zal onze opzegging in werking zetten per 14 februari. Wij zijn overgestapt naar andere provider die per 14 februari ons telefoonnummer heeft overgenomen van tele2. In maart maart krijgen wij een factuur van abonnementskosten voor maart. 4 april heb ik gebeld om te melden dat wij per 14 februari geen klant meer zijn en dat wij graag ons geld van de maand maart terug willen. Volgens de medewerker stond er niets in het systeem over onze opzegging. Heb een via internet een formulier moeten invullen met het verhaal en dit is afgewezen. Weer gebeld, toen is er weer in het systeem gekeken, nu blijkt dat toen onze nieuwe provider het telefoonnummer weghaalde bij tele2, dat alles in het systeem verwijderd is. omdat ik 4 april heb gemeld van onze opzegging is er opnieuw de opzegging ingevoerd en dit dan per 4 mei. Wij gaan hier niet mee akkoord omdat wij geen klant meer zijn vanaf 14 februari.

Gaarne stop zetten abonnement per 14 februari en onze abonnementsgeld van de maand maart terug storten.

Ook een klacht indienen over Tele2?