Klacht Tele2: Opzegging niet bevestigen en een maand extra in rekening brengen

Klachtnummer
# 368951
Gebruiker
B. Lubbers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de site heb ik mijn abonnement tv/internet bij tele 2 opgezegd. Toen ik geen bevestiging kreeg heb ik dat nogmaals gedaan. Vervolgens heb ik bij een enquete over hun dienstverlening aangegeven dat Ij geen bevestiging sturen. Uiteindelijk telefonisch opgezegd. En vervolgens brengt men mij een maand opzegtermijn in rekening terwijl ik al een maand eerder opgezegd had.
Klachten indienen is ook onmogelijk. Ze verwijzen naar de klantenservice en. Ervo,gens zegt men dat dat de verkoopafdeling is. Klachten via de site invullen lukt ook niet. Alles is gericht op je binnenhalen maar vertrekken wordt vertraagd en erg lastig gemaakt, laat staan hierover klagen,

De oplossing

Excuses aanbieden en kosten extra maand terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen