Klacht Tele2: Opzegging niet op tijd behandeld

Klachtnummer
# 395133
Gebruiker
Bozemofo#666
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abonnementsgelden te lang afgeschreven
ik heb op 3 momenten mijn opzegging aan tele2 kenbaar gemaakt.
Per websiteformulier, per mail en per chat. Echter hebben ze mijn abonnementsgeld afgeschreven voor een aanvullende 6 maanden.
Toen ik uitlegde dat er opgezegd moest zijn kaartte de klantenservice aan dat ze geen e-mails behandelen....

De oplossing

Alsnog alle abonnement kosten terug gestort krijgen. (200 euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen