Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: Opzegging Tele2
Details
Klacht
In 08-2014 heb ik een klacht over ontvangst van TV tel. gemeld. In dat gesprek vroeg Tele2 of ik mijn contract wilde verlengen. Klacht bleef onverholpen en na 3 dagen heb ik (binnen 14 dagen bedenktijd!) het contract via KPN beëindigd. Heb nooit een bevestiging van het nieuwe contract en voorwaarden ontvangen.In september geeft Tele2 aan dat ik een afkoopsom zou moeten betalen. Heb uitgelegd dat het abonnement ruim op tijd opgezegd is. Klantenservice was het ermee eens en gaf aan dat de factuur komt te vervallen.
Een dag later belt een medewerkster van de financiële afdeling met de mededeling dat de factuur wel betaald moet worden. Inmiddels heeft Tele2 via hun incasso buro laten weten, dat de klantenservice niet gemachtigd is om facturen te laten vervallen en ik geen bewijs heb voor mijn beweringen.
Als medewerkers van Tele2 onjuiste informatie geven, is dat niet mijn verantwoordelijkheid. Dit is een fout van Tele2 en ga ik er dan ook van uit dat Tele2 dit oplost.
Gewenste oplossing
LAten vervallen van faktuur (en overige kosten) zoals toegezegdBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.