Klacht Tele2: Opzegging Tele2

Klachtnummer
# 65169
Gebruiker
Teleurgesteldeklant1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na tig keer over en weer ben ik in een welles nietes strijd terecht gekomen met Tele2 over mijn wel degelijk binnen de 7 werkdagen bedenktijd op tijd gemelde opzegging.
Tele2 is prima zolang je klant bent, maar zodra je opzegt of ander probleem hebt is de klantenservice waardeloos!
Na telefonisch contact, via Facebook( daar communiceer je notabene met een robot!!)
het forum en meerdere klachten te vinden van anderen op internet, is het tijd dat er iets aan gedaan wordt , dit kan toch niet.?!

De oplossing

Beeindiging contract

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen