Klacht Tele2: opzegging van defecte simkaart wordt niet verwerkt en abonnementskosten worden afgeschreven.

bento29

Op 11 juni sloot ik online een sim-only abonnement af. Ik ontving een defecte simkaart (in meerdere telefoons geprobeerd). Ik heb toen de klantenservice gebeld om het probleem te melden, maar omdat ik niet kon wachten op een nieuwe simkaart ivm reis naar buitenland heb ik--binnen de opzegtermijn van 14 kalenderdagen--het abonnement online beeindigd op aanraden van de klantenservice medewerker. Een maand later is het abonnement nog altijd niet opgezegd, en staat er een online factuur klaar. Na een half uur in de wacht, terugbellen, en herhaaldelijk aandringen om iemand van de juiste afdeling te spreken te krijgen (ik bel vanuit het buitenland, m'n belkosten zijn nu hoger dan het jaarabonnement), krijg ik eindelijk iemand te spreken die bevestigd dat de opzegging niet is verwerkt door een "mislukte ID check" (wij zijn nooit gebeld voor een ID check). Dus Tele2 laat het maar. Medewerker kan nu wél het abonnement beeindigen (kennelijk geen ID check meer nodig), maar deelt me mee dat het abonnement nog een maand doorloopt! Ik accepteer niet dat ik een defecte simkaart krijg, mijn opzegging niet wordt verwerkt, en Tele2 ook nog zo brutaal is om een maand abonnementskosten + aansluitkosten in rekening te brengen.

Storneren van alle kosten.

Ook een klacht indienen over Tele2?