Klacht Tele2: Overgestapt naar Tele2, nu al een gigantische dumper!

judithdahlia

Goedemiddag,

Ik heb rond half 12 gesproken met Sandy van de klantenservice van Tele2. Ik had een sms ontvangen waar in stond dat ik een openstaand bedrag heb van 22 euro en dat daardoor mijn abonnement was afgesloten.

Echter heb ik deze 22 euro aan toestelkosten wél betaald met de rest van de kosten van maand april (in totaal 61,25 euro waarvan dus 22 euro toestelkosten)

Sandy vertelde mij dat ze de betaling niet terug kon vinden en dat ze mij een mailtje zou sturen waar ik mijn betalingsbewijs in zou kunnen opsturen. Dit duurt maximaal 10 werkdagen om te verwerken, dus ze zei tegen mij "Joh, ik geloof dat u het heeft betaald omdat de rest van de kosten van april niet openstaan. Dus ik heb het doorgegeven aan het hoofdkantoor en zij zullen ervoor zorgen dat u binnen 4 uur weer gebruik kan maken van uw abonnement. Als u na 4 uur nog niet aangesloten bent, bel dan even terug."

Dus ik wacht 4 uur lang, tussendoor mijn toestel uit en aan gezet maar helaas geen vooruitgang. Vervolgens bel ik weer naar de klantenservice waar een andere collega mij verteld dat Sandy mij verkeerde informatie heeft gegeven, want de betalingsbewijs duurt maximaal 10 dagen om te verwerken en dat kan niet versneld worden. Zij verteld mij dat heeraansluitkosten dan wel door Tele2 betaald worden.

Tja, dat is logisch toch? Tele2 maakt een fout, waardoor ik afgesloten word, terwijl ik gewoon heb betaald. Dan is het meer dan logisch dat de heraansluitkosten voor hun eigen rekening zijn.

Nu moet ik maximaal 10 werkdagen wachten voordat ik weer mijn abonnement kan gaan gebruiken en vervolgens moet ik zelf ook nog eens een klacht moet gaan lopen indienen om een tegemoetkoming te krijgen voor de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van Tele2.

Ik heb gewoon netjes betaald en nu kan ik niet meer bellen of internetten terwijl ik dat hard nodig heb. Ik ben zeer ontevreden over Tele2 en ik wil dat het opgelost word.

Excuus, zo snel mogelijk weer aansluiting en anders een compensatie qua kosten.

Ook een klacht indienen over Tele2?