Klacht Tele2: Overschrijding abonnement maandelijks mobiel rekening + geen internet bereik

Liz

Ik heb een 2-jarig mobiel abonnement afgesloten bij Tele2 (januari 2013). Herhaalde malen heb ik gebeld vanwege de hoge maandelijkse extra kosten (ipv 40 euro, regelmatig 60, 70 of 80 euro).
Het erge is nog dat ik geen tot weinig internet bereik heb.
Hierover heb ik diverse keren gebeld en gezegd dat ik mijn berichten pas ontving als ik mijn tuin inliep. Een van de medewerksters maakte de opmerking dat zij niet konden bepalen waar de ontvangstpalen neergezet werden en hierdoor een slechter bereik mogelijk was! Dit hadden zij dus moeten vertellen toen ik het abonnement afsloot!
Ik stond erop om het abonnement stop te zetten cq te annuleren. Hier gaat men niet op in. Nu heb ik noodgedwongen een abonnement bij een andere provider genomen en bel ik niet of weinig meer met het abonnement van Tele2.
1 jaar lang betaal ik dus al veel te veel geld maandelijks!
Kan ik dit terugvorderen c.q. werk van maken?
Graag hoor ik van u, waarvoor alvast mijn dank.

Natuurlijk zou ik het teveel betaalde geld terug willen zien voor de niet geleverde diensten! En uiteraard wil ik asap van dit contract af. Ik betaal nu voor 'niets'!

Ook een klacht indienen over Tele2?