Klacht Tele2: Overstap naar glasvezel

J.L. Smit

Maandag 15/9 overstap naar glasvezel, Monteur direct geen tv en tel. wel inet.Gebeld geen oplossing niet terug gebeld. Volgende dag geen adsl meer nog geen tv en tel.Helpdesk helpt niet.Dag3 Tele2 prob is opgelost, kabeltjes los en weer opnieuw. Niets werkt.
Dag 4 Niet terug gebeld Dag 5 Reggenfiber ingeschakeld dan ineens wel tel van Tele2. Maandag een week later Tele2 belt het was een lastig probleem we hebben het opgelost Nou niet dus! Woensdag eindelijk monteur dankzij reggefiber Nog kan men het probleem niet oplossen het ligt aan de KPN zegt men terwijl de monteur van KPN 2x heeft gecontroleerd hij heeft mij gebeld op mobiel alles klopt hier. Tele2 beloofd een manager te laten bellen en die belt ook niet. Inmiddels gaat dag11 in en nog niets.
Tele2 is niet is staat zich aan de afspraken te houden en laat haar klanten in de kou staan. Bedrijf aan huis en onbereikbaar!!!

Per direct serieus contact en ophouden met smoesjes. Bereidheid het probleem op te lossen en verantwoordelijkheid nemen. Beloftes nakomen en toch de helpdesk medewerkers de mogelijkheid geven het probleem op te lossen?
Als ik morgen geen oplossing heb stel ik Tele2 in gebreke en als het aan mij ligt vertrek ik het liefst vandaag nog!
Opschorting van de rekening en als lapmiddel mij per direct!!! weer aansluiten op adsl zodat mijn tv en telefoon weer werken!!

Ook een klacht indienen over Tele2?