Klacht Tele2: overstapproblemen

Kersje74

Ik heb begin dit jaar een glasvezel abonnement bij Tele2 genomen. Zonder aansluitkosten, omdat ik al klant was. En op de factuur van januari staan toch de aansluitkosten ad. €70,-. Automatisch geïncasseerd. Gebeld, vind ik veel geld en heb een ANW. Dus afgesproken dat ik de betaling storneer en de factuur minus de zeventig euro dan gewoon betaal. Tele2 zorgt voor de creditnota. Sinds die dag bijna wekelijks aan de lijn met Tele2, omdat ik afgesloten wordt, hd ontvanger wordt afgemeld, betaling/factuur niet klopt etc.. Helemaal klaar met hen en overstappen. Klantenservice snapte dit. Vodafone aan de deur. Contract afgesloten. "Komt allemaal goed, als Tele2 moeilijk doet gaat het contract per januari in. Wij zeggen voor u op als u mij belt als de afspraak is ingepland." Tele2 wil dat ik de rest van het contract afkoop (€ 478,- ). Geld dat ik niet heb. Afspraak staat op 11 juni. Vodafone wil niet verzetten en wil dat ik een jaar contract betaal voor de gemaakte kosten. Wat nu?

Kosteloze opzegging. Tele2 heeft mij sinds de verhuizing vanuit Limburg zo veel problemen gegeven. En het laatste half jaar financieel de boel niet op orde willen maken. 3 klachten zijn nooit op gereageerd. Excuus: die hebben we niet ontvangen. Wel de vergoedingsformulieren maar niet de klachten..... Daarnaast heeft Tele2 mij ook niet ingelicht dat Vodafone de lijn overneemt volgende week.

Ook een klacht indienen over Tele2?