Klacht Tele2: Overstapservice met dubbele kosten als gevolg

# 196987
Sena

Ik heb in oktober jl. gebruik gemaakt van de overstapservice van Tele2, om van KPN alles in 1, over te stappen naar Internet light van Tele2.
Het signaal van Tele2 en het modem werken al sinds 7 november jl. Het wachten was nu op de restitutie van het bedrag dat ik teveel betaald heb aan abonnementskosten bij KPN. Tot mijn grote verbazing is er nu reeds een nieuwe maand abonnementskosten afheschreven en is het abonnement bij KPN niet opgezegd. Hoewel Tele2 mijn aanspreekpunt is in deze, is mij gisteren door de klantenservice telefonisch meegedeeld dat de verdere verantwoording om het abonnement op te zeggen en de kosten vergoed te krijgen bij mij ligt.

Ik wil dat Tele2 zich houdt aan de afspraak om mijn oude abonnement op te zeggen (op de datum dat het nieuwe abonnement is ingegaan) zoals ook is afgesproken. De kosten die ik heb gemaakt bij KPN en de kosten die ik nog moet maken als gevolg van deze fout wil ik allemaal vergoed krijgen. Hiermee doel ik op de abonnementskosten van KPN à 62,50 per maand vanaf 7 november jl.

Ook een klacht indienen over Tele2?