Klacht Tele2: overstapservice van tele2 zou opzegging online regelen

Klachtnummer
# 180110
Gebruiker
hollewijn31
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is de volgende n.l ik kan geen abonnement opzeggen omdat online gewoon iedere maand doorberekend en dan zegt dat als er een bedrag staat je niet op kan zeggen .
Alleen zou ik niet opzeggen maar dit zou tele2 doen met de overname van een nieuw abonnement bij hun .
Klacht is dat alles doorloopt en ik geen 1 maar 2 abonnementen heb .
Had geldelijke vergoeding bij tele2 aangevraagd is afgewezen hun hebben alles goed gedaan 6 mei 2016.
Online heeft nooit een opzegging ontvangen zeggen ze van tele2 en ik ben de dupe ervan.
Wil dit opgelost zien omdat ik nu dreigbrieven krijg van gerechtelijke stappen omdat ik niet betaal is niet mijn schuld vind ik.

De oplossing

Uitzoeken wie van de beide fout zit en voor de kosten verantwoordelijk stellen.
Maar ook mijn abonnement opgezegt krijgen per 6 mei 2016

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen