Klacht Tele2: pakket bij tele2 besteld met internet digitale tv en onbeperkt bellen dan toch telefoonrekening moeten betalen

Renate Haaring

Bij tele2 word langs elkaar heen gewerkt ik had een abonnement besteld met internet onbeperkt bellen en digitale tv nu ontving ik echter toch een telefoonrekening,men wilde deze wel minderen maar ik moet nu toch 200 euro betalen omdat hun een fout hebben gemaakt er is dan ook niks terug te vinden van de afspraken die ik met hun had betreft onbeperkt bellen.Dan moet je zogenaamd blij zijn als je na een aantal maanden ipv 500 200 moet betalen en toch is het oplichting dit was niet de afspraak!

ik vind dat ik die 200 euro niet hoef te betalen ik had onbeperkt bellen aangevraagd hun hebben me dus een verkeerd abonnement verstrekt
Ze trekken me zomaar leeg en buitten mij uit dat doe je toch niet bij een betalende klant

Ook een klacht indienen over Tele2?