Klacht Tele2: per direct een goed werkende internet verbinding en dringende werking van mijn huistelefoonverbindin

S. Abdoelrahman

Mijn naam is S.Abdoelrahman en mijn telefoonnummer is 0643568501/020 7747053
Mijn internet en telefonie doen het al bijna een week niet goed/mijn huis telefoon doet helemaal niks.De herhalende procedure die ik moet verrichten is telkens hetzelfde bij contact met Tele 2 en werkt steeds minder goed.Namelijk; modum uit en weer aanzetten,een paperclip of i.d. in het gaatje houden en dan moet alles het weer doen.Eindeloos aan en uitzetten werkt niet meer,ik heb geen beschikking over telefoon sinds ongeveer een week.Vanmorgen om 09.14 belde ik Tele 2 met Jeffrey,die mij na mijn Dringende en geergerde vraag om met spoed teruggebeld te worden mij gewoon wegdrukte.Toen ik daarna weer belde was de wachttijd plots 6 minuten.Gezien ik onvoldoende beltegoed heb en ik dat tegen deze Jeffrey gezegd had,kon ik dus niet mijn klacht indienen en hulp krijgen.Deze handelswijze heeft Tele 2 al een keer bij mij gedaan,nl een meneer die gewoon ophing en mij daarna terugbelde met een onbekend nummer om mij te treiteren en op te hangen.Ik ben echt sprakeloos!

Een per direct goede verbinding en met spoed werkende telefoon die ik dringend moet gebruiken.
Een excuus van deze meneer zou op zijn plaats zijn.Compensatie wil ik ook graag want de ergernis,de mobiele kosten en het steeds vervangen van het modum haalt helemaal niks uit.Bovendien heeft iedere medewerker een ander verhaal en begeleinde en tegengesteld verhaal.Ik begrijp er niks van.Een hogere snelheid zal niks uithalen,want dat is me verteld door tele 2 en ook door kennissen van mij,de verbinding van tele 2 deugd niet.
bedankt,

Ook een klacht indienen over Tele2?