Klacht Tele2: Pop ups van ex provider.

Klachtnummer
# 278076
Gebruiker
Toedeledoki
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 4 maanden heb ik mijn internet abonnement bij Tele2 opgezegd, maar tot op heden krijg ik meerdere malen per dag pop ups "Uw abonnement en ook uw internetbeveiliging is verlopen". Tele2 gebeld, die kunnen niets doen, moet ik zelf in mijn software veranderen.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk stoppen met pop ups.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen