Klacht Tele2: Prepaid heraansluit kosten

Gedupeerde

In maart hebben mijn ouders hun prepaid van Tele2 op gewaardeerd via de telefoon zodat het automatisch van de bank kan worden afgeschreven, dit is om welke reden dan ook niet gelukt.
IN Juli 2014 kregen ze van een deurwaarders bureau een rekening van tele2 dat het niet afgehouden was en er kosten van 40 euro verhoogd voor 10 euro openstaande rekening.
Vandaag 1 september 2014 nieuwe rekening gekregen van her aansluitkosten voor de prepaid mobiel 28 euro.
Heb contact gehad met klantenservice en daar wordt met geen cm toegegeven zij zeggen dat er een herinnering in juni gestuurd zou zijn geworden van hun uit maar hier nooit iets van ontvangen
Wat een zooitje bij tele2 geen begrip naar de klant toe en snap niet dat ze mensen niet op de hoogte brengen als ze een prepaid weer aansluiten en dat daar dan kosten aan verbonden zijn lekker dan wat een K.. organisatie

Wil de heraansluit kosten niet betalen telefoon wordt gebruikt als nood telefoon van me vader hij is 78 jaar oud en heeft hem bij zich als hij met zijn scoot mobiel ergens heen moet
Mensen moeten de keuze krijgen of ze willen heraansluiten of niet had anders een nieuwe simkaartje gekocht was goedkoper geweest dan 28 euro die ik duidelijk terug wil ontvangen en de keuze gesteld krijg of ik nog met hun verder zaken wil doen of niet

Ook een klacht indienen over Tele2?