Klacht Tele2: prepaid opladen

Klachtnummer
# 150495
Gebruiker
mikarenee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

vanaf 4 jan, ben ik met tele2 in contact ,er stond nog 10 euro prepaid op mijn mobiel en dat was zomaar verdwenen,4 jan.2016 weer 10 euro prepaid erop gezet,de andere dag weer verdwenen.zeker 8 tot 9 keer opgebeld(lange wachttijden ) naar tele 2 ,maar daar staat het geld er nog wel op .weer 5 euro erop en bij mij weer weg en bij tele 2 staat het wel ongeveer 24,80 euro. is dat nu, maar ik kan niet bellen,mails gestuurd ,klachtenformulieren ,maar niemand weet wat het is en het wordt niet opgelost.nu 25 jan, en geen stap verder.

De oplossing

Ik wens graag de ruim 24 euro prepaid terug op mijn rekening en de 8 uren telefoonkosten,dit duurt te lang en is niet netjes van tele 2.Ik wordt te lang aan het lijntje gehouden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen