Opgelost door Tele2: prepaid tegoed verwenen en nummer opgeheven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 29517
Gebruiker
hansalders
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van het ene moment op het andere kon ik mijn mobiel niet meer gebruiken. Navraag bij klantenservice bleek dat niet op tijd had opgewaardeerd. Het tegoed bleek maar een half jaar geldig te zijn in plaats van een heel jaar. Bij klantenservice zei men dat ze twee sms-jes hadden gestuurd maar die heb ik niet ontvangen, ze stonden in ieder geval niet in mijn inbox.
Mijn klacht is dat ik niet ben geinformeerd dat het tegoed maar een half jaar geldig is in plaats van een jaar en dat ik niet niet op tijd ben gewaarschuwd.
Bij andere providers heb je wel 90 dagen om op te waarderen. Bij tele2 ben je meteen alles kwijt: €30 beltegoed, je nummer, en je moet weer een nieuwe simkaart kopen..

De oplossing

Ik wil mijn nummer terug en mijn prepaid tegoed

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    hansalders
    Datum
    uiteindelijk heb ik mijn nummer kunnen behouden en heb wat geld teruggekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hansalders
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tele2?