Klacht Tele2: PrIjsverhoging bij toevoegen zenderpakket

Klachtnummer
# 109360
Gebruiker
Rechtzoekende
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 weken een klacht ingediend per contactformulier en hier geen enkel respons op ontvangen. Het is onduidelijk of het contactformulier wel verzonden wordt, want er komt geen bevestiging, Telefonisch is Tele2 niet bereikbaar, want de telefonische klantendienst is gesloten! Ik ben ontevreden over het feit dat ik slechts een zenderpakket heb willen toevoegen (Sport1) en dat daarbij meteen de prijzen voor opnemen worden verdubbeld!

De oplossing

Bij bestaande klanten geen prijsverhoging doorvoeren als ze een zenderpakket willen toevoegen. Bij Tele2 krijg je automatisch een nieuw abonnement omdat zij hun systemen aan het aanpassen zijn. Daar mag ik als klant niet de dupe van worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?