Klacht Tele2: problemen

Klachtnummer
# 47126
Gebruiker
meneerjansen1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei een abonnement met iphone 5 afgesloten bij tele2.
Hier al veel problemen mee gehad omdat de iphone uit engeland afkomstig is.
Volgens de mevrouw van de live chat moest ik maar iets aan me toon doen en
niet zo zeuren want ik kan hem toch in het nederlands zetten . Ze bleef maar
niet luisteren en zo ook de medewerkers aan de telefoon. Telefoon maakt
steeds contact met FaceTime van engeland. extra kosten op rekening die altijd
al duurder zijn dan hoort. heel raar. Bereik viel steeds weg, langzaam, geen internet.
volgens hun lag het aan mij, punt uit. Garantie wouden ze dan weer niks aan doen.
naar apple in adam geweest, iphone getest is helemaal goed ligt aan tele2.
Inmiddels toch een grotere telefoon gekocht, tele2 er in. slecht bereik, soms niet,
langzaam of geen internet. MB's gaan sneller dan telefoonteller. Oplichters?

De oplossing

Ik wil zonder rompslomp en kosten een andere simkaart. Ik lees echter hier dat dit allemaal normaal blijkt bij jullie, dus daar ligt het ook niet aan. Het liefst wil ik van mijn contract af want dit is belachelijk of een abonnement bij een provider die dit wel kan bieden. Eventueel in het geval van nood een klantenservice die niet onbeschoft is.
Hoe willen jullie het oplossen? Ik ben hier niet zo blij mee.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties