Klacht Tele2: Reactie klachtenformulier

Klachtnummer
# 158755
Gebruiker
I.J.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 februari heb ik op de website van Tele2 een klachtenformulier ingevuld. Hierop heb ik een ontvangstbevestiging (in de webbrowser, bewijs hiervan in bezit) ontvangen. Hierin is aangegeven dat Tele2 binnen 10 dagen zal reageren. Tot op heden heb ik echter geen reactie van Tele2 ontvangen. Graag verneem ik van Tele2 wanneer ik uiterlijk een reactie tegemoet kan zien

De oplossing

Graag ontvang ik een spoedige reactie op mijn eerdere verzoek en klacht die ik middels een formulier op de website van Tele2 kenbaar heb gemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen