Klacht Tele2: rekeningnummer veranderd zonder toestemming

Krance

In mei 2010 verliet ik het huis kroosjespruimstraat 12, aalsmeer en geloofde ik had mijn couunt gesloten met Tele2. De reden dat ik dacht dat het gesloten was, is dat mijn ex veranderde het rekeningnummer op het contract bij de hare zonder dat mijn naam op het contract. Ik heb er geen gezien een factuur van Tele2 voor 3 jaar, dus ik geloofde dit was gesloten. Nu in 2013 kreeg ik een rekening voor van Tele2 en meteen belde om te zeggen dit was niet van mij. Mijn ex had het rekeningnummer veranderd terug naar de mijne, ze heeft ook de modem van Tele2 in haar bezit te en ik kan het niet terug krijgen.
mijn vraag is hoe is het toegestaan ​​dat tele2 veranderde mijn rekening met haar toestemming en niet de mijne, zou ik toen geweten hebben dat er iets mis was. Ik heb nooit een bit van de post ontvangen van tele2 als ik had verhuisd. Tele2 zijn nu te zeggen dat ik verantwoordelijk ben en dat ik een modem ik niet heb moeten terugkeren, ik legde deze en zelfs uitgelegd wie heeft de modem.

de rekening moet zijn voor mijn ex en niet voor mij. Ik heb niks gezien in drie jaren en nu in eens en rekening. Ik kan het volledige adres waar de tele2 modem terug kunnen krijgen en vragen om de openstaande rekening te betalen geven.

Ook een klacht indienen over Tele2?